Biljettpriser och försäljningsställen

Digitala Studion 260:- 200:- 300:- 270:- 330:- 300:-
Dig. St. Inspelat: 200:- 160:- 240:- 210:- 270:- 240:-
GöteborgsOperans Ork. - - 150:- - 200:- -

(Pris inom parentes gäller ungdomar t o m 25 års ålder, samt med CSN/Studentkort)

*) Medlemsavgift tillkommer, Priserna gäller mot uppvisande av giltigt ”Scenpass Sverige”, eller scenpassnummer vid beställning av SMART-biljetter. Inga ungdomspriser på Al Pitcher, Martin Stenmarck samt GöteborgsOperans Orkester.

Beställda biljetter uthämtas hos nedanstående försäljningsställen senast sju dagar efter bokning, eller efter överenskommelse. Alla försäljningsställen kan sända biljetter per postförskott och/eller mot inbetalning via BankGiro.

Gruppbeställning kan beställas till reducerat pris på de flesta föreställningar.
Ring 0500 - 49 84 84, 49 80 99 för upplysningar.
Skövde Kulturhus, 0500 - 49 80 99, Turistbyrån, Skövde, 0500 - 44 66 88

Informationsdisken, Skövde Kulturhus, är öppen:
mån - tors kl 11 - 13, 14 – 19, fre 11 - 13, 14 – 18, lör- och söndagar kl 13 - 16, samt två timmar före utsatt föreställningstid.

smart

Bli Teater-SMART – boka flera biljetter samtidigt!

Som medlem i Riksteatern Skövde kan man för höstsäsongen bli teater-SMART på tre olika sätt. Uppge namn och adress för de som önskar Teater-smartbiljetter. För de till och med 24 års ålder, eller studerar med CSN/Studentkort, måste detta anges på beställningen.

Varje person väljer fritt, men minst 3, av produktionerna inom respektive serie. Bli teater-SMART och kombinera Digitala Studion och scenproduktionerna. Välj då minst tre från den ena serien och en från den andra, eller 2 - 2. Alltså totalt minst fyra produktioner. Enstaka biljetter kan köpas tillsammans med beställningen, men endast för ungdomar t o m den termin de slutar gymnasiet.

Sänd in beställningen till Riksteatern Skövde, c/o Skövde Kulturhus, Box 404, 541 28 Skövde, eller boka per telefon, 0500 – 49 80 99, till och med onsdag 20 september. För öppettider – se ovan.

Beställda SMART-biljetter utlämnas i Informationsdisken, Skövde Kulturhus: fredag 22 september, kl 11 – 13, 14 - 19, samt lördag 23 september kl 11 – 17. Vi sänder också biljetterna mot postförskott (mot tillägg). Ej uthämtade SMART-beställningar sänds mot postförskott. Köpta biljetter återlöses ej.