Frameland är proffs på ramar och inramningar och har över 30 års erfarenhet.

inramningar-stockholm-logo

Vi är en modern ramverkstad med såväl klassiska inramningar som nyskapande. Hos oss hittar du ett brett sortiment av ramlister som vi måttanpassar efter ditt alster. Proffsiga inramningar med kvalitetstänk
Eftersom vi har hållit på med inramningar sedan flera år har vi lärt oss vad våra kunder behöver och vill ha. I korthet handlar det om snygga inramningar med hög kvalitet på arbete och material.

Inramning - Ett hantverk

En inramning är ett hantverk, en detalj i din inredning men framförallt så är inramningen ett skydd för dör ditt alster som bevarar det för framtiden. Med syrafria material av högsta kvalitet försluter din inramning och gör den åldersbeständig. Välj mellan hundratals ramlister och få råd och tips från våra rammakare. Med ett nyskapande tänk och klassiska erfarenheter så skapar vi unika inramningar med hänsyn till ditt motiv och smak.
Genom lång erfarenhet, goda leverantörskontakter och en fullt utrustad verkstad kan vi leva upp till dessa önskemål.
Rama in enkelt, stilrent, unikt, modernt eller klassiskt.

Var god ange ditt namn.
Var god ange ett giltigt telefonnummer.
Var god ange ett meddelande.